יום רביעי, 20 בפברואר 2013

כרית פרחי קרושה

גולשות יקרות (בעצם..אני יודעת על גולש אחד לפחות...אבא שלי...היי אבא!)
בעקבות בקשות שקיבלתי, לתרגם את ההדרכה המצויינת של Beata מהבלוג המושלם Rose Hip , אני שמחה לבשר שכתבתי לה וקיבלתי את בירכתה ובעיקר את אישורה לתרגם לכם את ההדרכה שלה (היא גם אהבה את הכרית שלי...יש!!!)
אז לכל מעדיפות העברית, הנה מוקדש לכן:
בצבע המיועד למרכז הפרח, סורגים 4 עיני שרשרת וסוגרים  בעין שטוחה לתוך העין הראשונה ליצירת טבעת.
המשיכו לעבוד בסיבובים כך:
סיבוב 1: 4 עיני שרשרת, * 1 עמוד לתוך הטבעת, 1 עין שרשרת** חזרו מ- * ועד ** 6 פעמים.
חברו עם עין שטוחה לתוך העין השלישית של שרשרת 4 העיניים שיצרתם בהתחלה של הסיבוב הזה.
כעת צריכים להיות לכם 8 רווחים של עין שרשרת בסיבוב. חזקו את החוט וסיימו עם הצבע הראשון.
סיבוב 2:  לצרף את הצבע השני איתו רוצים לעשות את עלי הכותרת באחד מהרווחים , לסרוג עין שרשרת אחת ואז *1 חצי עמוד, 3 עמודים, 1 חצי עמוד** כל זאת סורגים לאותו רווח שיצרה עין השרשרת. חוזרים מ- * עד ** לכל אחד מ- 7 הרווחים של העיניים. מחברים בסוף על ידי עין שטוחה לתוך חצי העמוד הראשון של רווח עין השרשרת הראשון (צריכים להיות עכשיו 8 עלי כותרת מסביב למרכז).
סיבוב 3: סורגים עין שרשרת אחת ועכשיו עובדים מאחורי עלי הכותרת, סורגים עין שטוחה לבסיס של חצי העמוד האחרון בסיבוב 2 (). סורגים 4 עיני שרשרת, חצי עמוד בבסיס של חצי העמוד הבא (בין שני עלי הכותרת הבאים) ואז * סורגים 3 עיני שרשרת, חצי עמוד בבסיס חצי העמוד הבא (בין שני עלי הכותרת הבאים); חוזרים מ- * עד ** 5 פעמים נוספות, סורגים 3 עיני שרשרת ואז עין שטוחה לתוך עין השרשרת הראשונה של השרשרת עם 4 העיניים שיצרנו בתחילת סיבוב זה. עכשיו אמורים להיות לכן רווחים של 3 עיני שרשרת מאחורי כל עלה כותרת שנעשה בסיבוב 2.
סיבוב 4: סורגים עין שרשרת אחת ואז *1חצי עמוד, 5 עמודים, 1 חצי עמוד**, כל זאת לתוך הרווח הראשון של 3 עיני השרשרת (שיצרנו בסיבוב הקודם). חוזרים מ- * עד ** בכל אחד מהרווחים של 3 עיני השרשרת. עושים עין שטוחה לתוך חצי העמוד של עלה הכותרת הראשון שעשינו בסיבוב זה. אמורים להיות לכם עכשיו 8 עלי כותרת נוספים. חזקו וחתכו את החוט.
סיבוב 5: כאשר עדיין עובדים מאחורי עלי הכותרת, צרפו את הצמר איתו תרצו לעשות את הרקע לפרח לתוך כל אחד מבסיסי החצאי עמודים מסיבוב 4, ואז סרגו 3 עיני שרשרת (זה יחשב כעמוד אחד), 2 עמודים לתוך אותו חצי עמוד ועין שרשרת אחת. לתוך הבסיס של חצי העמוד הבא מסיבוב 4, *3 עמודים, עין שרשרת, 3 עמודים ליצירת פינה, עין שרשרת, 3 עמודים לתוך הבסיס של חצי העמוד הבר, עין שרשרת**. חזרו מ- * ועד ** פעמיים נוספות ואז סרגו 3 עמודים, עין שרשרת, 3 עמודים לתוך הבסיס של חצי העמוד הבא, עין שרשרת. סרגו עין שטוחה לתוך עין השרשרת השלישית של השרשרת בעלת 3 העניים שעשינו בתחילתו של סיבוב 3.
סיבוב 6: עין שרשרת אחת, * חצי עמוד בכל אחד משלושת העמודים הבאים שסרגתם בסיבוב 5, חצי עמוד לרווח של עין השרשרת שבא אחר כך, 1 חצי עמוד בכל אחד משלושת העמודים הבאים, 3 חצאי עמודים לתוך הרווח של עין השרשרת בפינה , 1 חצי עמוד לתוך כל אחד משלושת העמודים הבאים, 1 חצי עמוד לתוך הרווח של עין השרשרת שבא אחר כך** חזרו מ- * ועד ** 3 פעמים נוספות. חברו עם עין שטוחה לתוך חצי העמוד הראשון של סיבוב זה. חזקו וחתכו את החוט.
  שימו לב, בסיס של חצי עמוד מתייחס לחלק עצמו של חצי העמוד שמחבר אותו לעין או הרווח של הכעו מהסיבוב הקודם.
.מקוה שהתרגום ברור דיו. בהצלחה!
אגב, אני השתמשתי במסרגה מס` 3, אבל גם 3.5 בסדר. אני אישית מעדיפה חוט כותנה, אבל כמובן צמר הולך בכיף.

2 תגובות:

  1. הי - אפשר לקבל קישור לתמונה בבקשה??
    ההדרכה נראית מצוין אני פשוט לא בטוחה מה יוצא...
    תודה
    קרן

    השבמחק
  2. הנה:

    http://rosehip.typepad.com/rose_hip_blog/2008/11/index.html

    השבמחק